Sodybos pardavimui

DIDŽIOSIOS KLIENTŲ KLAIDOS PARDUODANT SODYBĄ

Sodybos pardavimui dažniausiai išeikvojama daug savininkų laiko, o pats procesas būna emociškai sudėtingas, ypač jeigu jie to nėra darę ankščiau. Tikėtina, kad jausitės taip, lyg į jūsų asmeninę erdvę kažkas bando įsibrauti. Negana to, potencialūs klientai, lankydamiesi sodyboje, gali sukritikuoti jūsų gėlynus, pastato interjerą ar išplanavimą. O jūs visa tai kūrėte su meile ir dėmesiu! Šie elementai ir patirties stoka gali pakišti koją, siekiant sėkmingai parduoti sodybą.

„Creston“ specialistai dalinasi didžiausiomis klientų klaidomis ir patarimais, kaip jų išvengti.

Emocionalumas

Jūs ilgai svajojote apie sodybą, taupėte jai pinigus, atidžiai rinkotės ir kūrėte savo svajonių vietą, suprantama, kad pardavimo procesas jums gali kelti daug skirtingų emocijų. Blogiausia, ką galite padaryti, pasiduoti joms.

Nuo tos akimirkos, kai nusprendėte parduoti sodybą, bandykite savo požiūrį pakeisti taip, lyg būtumėte tapęs verslininku. Stenkitės kreipti dėmesį į planuojamą finansinę naudą ir tolimesnius tikslus.

Savarankiškumas

Mūsų agentūros specialistams sodybos pardavimui yra verslo sandoris, turintis labai aiškų tikslą ir eigą. Taigi, jie sėkmingai išvengia pirmosios aprašytos klaidos. NT vadybininkai gali būti jūsų racionaliu protu, patikima pagalba priimant sprendimus ir siekiant savo tikslų. Jūsų savarankiškumas gali tapti meškos paslauga – siekdami sutaupyti kelis procentus komisinių, bet neturėdami patirties pardavimo procese, galite prarasti gerokai didesnę sumą.

Realybės neatitinkanti kaina

Tinkama kaina yra raktas į sėkmingą pardavimą. Sodybos pardavimui pasižymi skirtingais privalumais ir trūkumais, todėl lyginant iš pirmo žvilgsnio panašias sodybas galima stipriai apsirikti. Būkite atidūs šiame etape. Dar geriau, pasitarkite su profesionalais, kurie padės nustatyti didžiausią kainą rinkos sąlygomis.

Nenoras derėtis

Klientai derėsis, tad naudinga nustatant kainą palikti šiek tiek vietos deryboms. Tai gali būti viena iš pardavimo strategijų, nes pirkėjas jausis įsigijęs sodybą už ypač gerą kainą.